
Werkwijze
Leuk dat je er bent! Jouw interesse in een samenwerking betekent veel voor mij. Ik help interieurontwerpers met meer structuur, overzicht en efficiëntie achter de schermen, zodat jij je volledig kunt richten op het creatieve stuk en je klanten.
Of je nu kiest voor een backoffice setup, orderbeheer, projectmanagement of outboarding, mijn werkwijze is altijd persoonlijk, duidelijk en praktisch. Zo weet je precies waar je aan toe bent en krijg je een samenwerking die echt resultaat oplevert.
1
Matchcall
Een goede klik is de basis voor een waardevolle samenwerking. Tijdens dit eerste gesprek bespreken we jouw doelen, knelpunten en wensen, zodat ik een duidelijk beeld krijg van hoe ik je het beste kan ondersteunen.
3
Kick-off call / meeting
Afhankelijk van de samenwerking starten we met een kick-off call (online) of een afspraak aan huis. We nemen de doelen en planning door, bespreken de eerste prioriteiten en zorgen dat alles goed op de rit staat.
5
Evalueren & bijsturen
We evalueren regelmatig of we nog op de juiste koers zitten. Waar nodig stuur ik bij, zodat jouw doelen en processen altijd effectief ondersteund worden.
2
Offerte & afspraken
Op basis van ons gesprek stel ik een passende offerte op. Zodra we akkoord zijn, leggen we alle afspraken en voorwaarden duidelijk vast, zodat we allebei weten wat we kunnen verwachten.
4
Aan de slag!
Na de kick-off ga ik aan de slag met jouw project of pakket. Je ontvangt regelmatig updates en voortgangsrapporten, zodat je altijd inzicht hebt in wat er gebeurt.
6
Contact & support
Tijdens onze samenwerking verloopt het contact vooral via e-mail en/of WhatsApp. Heb je vragen of wil je iets aanpassen? Mijn deur staat altijd open. Je kunt me bereiken van maandag t/m vrijdag, 09:00 – 18:00 uur. Ik reageer binnen 24 uur op werkdagen.
